Leden 2010

Znak školy

27. ledna 2010 v 16:30 | Margarétka |  Všeobecne

Farby v erbe zobrazujú tri krajiny Stredozeme:
  • čierna - Gondor
  • zelená - Rohan
  • žltá - Grófstvo
Orol nesúci erb znamená, že orly (naše dopravné prostriedky) patria ku škole tiež.
Dúfam, že som ten obrázok nepobabrala:P

List pánu vrátnikovi

27. ledna 2010 v 15:28 | Margarétka |  Fiktívny zápisník - Margarétka

Vážený pán vrátnik

Glo-glo-glo-Gloch

VSSS

Stredozem


Vážený pán vrátnik,

vyjadrujem Vám svoju nesmiernu ľútosť nad stratou kľúča k Vášmu skladu. Sľubujem, že Vám na vrátnicu doručím plný kôš tých najlepších rybišiek, lebo s Vami súcitím. Malý prieskum budovy školy ukázal, že niekto je určite zaujatý voči Vám, alebo Vašim rybiškám. Z tajného zdroja viem, že kľúč sa nachádza zamknutý v nočnom stolíku pána vychovávateľa Denethora. Nebolo by však bezpečné vymáhať ho sám a preto Vám radím, aby ste celú vec oznámili riaditeľovi. Tak budete mať istotu, že Vaša záležitosť bude spravodlivo posúdená a zároveň tým predídete ujmám na zdraví. Váš oddaný služobník

Anonym


Tak toto bol list Glochovi, čo sme napísali, škoda, že to Latta pokazila: Nech si počká, veď z nej budú perfektné grilované mačacie chvostíky!!!

Sauron

15. ledna 2010 v 17:48 | Ireth |  Učitelia, predmety, rozvrh
Hojte!
Tento týždeň som sa trochu opozdila, lebo sme mali veľa učenia a nestíhala som si ani robiť úlohy, nieto ešte sem hádzať rozhovor. No každopádne, ako vidíte, je už víkend a mám konečne čas robiť aj niečo iné ako sedieť nad knihami alebo kradnúť zuby nazgula. Takže tento týždeň tu máme profesora, ktorého nenávidím najviac zo všetkých. Kto iný by to mohol byť, ak nie náš profesor záhradky Sauron.


Ako sa Vám učí tento predmet?
No ako sa mi môže učiť, keď už pár mesiacov zúrodňujeme Gorgoroth?! Už je lomených 2638 motýk, 459 rýľov a 1570 krompáčov. To je dohromady 4667 nástrojov.

To je naozaj dosť. A už ste aj nejako pokročili?
Vôbec. Nezúrodnili sme ani jeden 1m2 a veď viete aký je Gorgoroth veľký. Koľko to má? 1800 km2? Nie to som zle povedal. Teraz neviem či má viac alebo menej. Jedno z toho určite, ale mal by som si vziať dovolenku, lebo moja sklená róza, ale čo to trepem, skleróza je príšerná. A Sam by to zvládol odučiť. No nie?

Myslím, že áno. Ale povedzte nám , vymenili by ste si tento predmet?
Neviem. Neuvažoval som nad tým. Ale ak by som si ho vymenil, tak len z Stratégiu boja. Len za to.

A čo si myslíte o druhákoch?
Druháci? Strašní trieda. Pred týždňom, keď sme boli len krôčik od zúrodnenia Gorgorothu, viete čo spravili? Zabetónovali motyky do steny, takže odtiaľ trčali ako meče a skoro som sa na ne nabodol.


Skvelé, však? A odkiaľ sme my mali vedieť, že sme len krôčik od zúrodnenia Gorgorothu? Keby sme to vedeli, tak to nespravíme. Už hrozne dlho ho zúrodňujeme a nebaví nás to. A čo si myslí, že si myslíme že si myslí?!

Máte radi myši?

11. ledna 2010 v 18:00 | Gil |  Fiktívny zápisník - Gil
Uf, tak sa opäť hlásim. Som zatiaľ v pohode, len ma začína pár ľudí štvať. No, ľudí ako ľudí. Lepšie by bolo povedať zvierat. Alebo ešte lepšie - mačkiek!!!

Poviete niekto Latte, nech prestane s tým svojím úlisným hlasom všetko vyžalovať Elrondovi? Skúšali sme sa presvedčiť Gandalfa, nech ju zakľaje aby nehovorila, ale on nám to nedovolil. A keďže čarovanie nie je našim odborom, museli sme sa uspokojiť len s tým, že raz Lattu rozomelieme medzi mlynskými kameňmi.

Faramir

7. ledna 2010 v 19:44 | Ireth |  Učitelia, predmety, rozvrh
Ahojte! Sľúbila som vám, že si pozvem niekoho ďalšieho na čaj. Tento týždeň je to zemepisár Faramir.


Ako sa Vám učí tento predmet?
Vcelku fajn. Nemám sa načo sťažovať. Žiaci ma na hodinách počúvajú.A aj keď niečo povedia, tak pokiaľ viem, len preto, aby dodali niečo k tomu čo som povedal. Ale inak je ticho.

Chcete tým povedať, že žiaci sú fascinovaný Vaším rozprávaním?
Dá sa tak povedať. Nie žeby nedýchali, to nie. Dýchajú. Ale každý rád počúva o najskrytejších miestach Stredozeme. Ale často prichádza otázka, čo na tom mieste bolo vtedy a vtedy a toho čo podával otázku musím sklamať, lebo ja sa zaoberám prítomnosťou a nie minulosťou alebo budúcnosťou. Starší žiaci si to už zapamätali, ale tí mladší ...

Ti mladší ... ?
Tí mladší si to nie a nie zapamätať. Sú to hlavne triedy po tretiakov. Tretiaci sa už toľko nevypytujú.

A ešte otázočka, čo hovoríte na druhákov?
Jáj, o tých ani počuť nechcem. Minule som si odbehol po kávu. Trvalo ani nie pol minúty, no keď som vrátil, našiel som mapu Stredozeme úplne popísanú. Spoznal som na nej len písmo Ireth Numenesse, ale nemohol som jej to dokázať, tak som nechal po škole celú triedu.


Pekne na nás nakydal čo? A hlavne na mňa. Veď mu niečo ešte vyvediem, tak ako Sauronovi to s tými motykami. Hehehe!

PS:Gil, nemyslíš, že ba sme mali skrátiť Margarétkine meno? Je strašne dlhé. Navrhujem Mag.

Idem ohovárať hudobnú!!!

3. ledna 2010 v 17:48 | Gil |  Učitelia, predmety, rozvrh
Alebo odkážte pani potočnej nech si trhne nohou, pokiaľ si myslí, že nás dokope k tomu, aby sme vydávali zvuky podobné zurčaniu potoka.
Ako ste iste uhádli, hudobnú nás učí pani potočná (alebo pani potok) Nimrodel. Nemám ju rada, ak by som to mala povedať úprimne. Vlastne je to skoro najhorší predmet. (Typická ja. Každý predmet je nanič)
Minule nás chcela naučiť elfský epos po quenijsky. OK, pre elfov je to hračka, ale pre mňa, úbohého človeka? Asi pôjdem spísať petíciu proti hudobnej na stredných školách

Gil

PS: Ujo Éomer si myslí, že som nevyriešiteľný prípad? A to mu došlo len teraz? A prečo vlastne nikdy nedumal nad tým, že padám len do potoka a jazera? Nie je to náhodou veľké nadanie nepadúť na zem? Priveľa otázok. Majte sa

Éomer

2. ledna 2010 v 14:57 | Ireth |  Učitelia, predmety, rozvrh
Ahojte! Máme sa? Asi sa pýtate čo to tu je, však? Tak vám to vysvetlím. Jedna tretiačka robila s profesormi rozhovory do školského časopisu, ja som jej tie rozhovory šlohla, poodpisovala som si všetko čo tam bolo, podopisovala som nejaké veci do otázok (dopísané veci sú v zátvorkách) a vrátila som jej rozhovory tak, aby si nič nevšimla. A nevšimla si nič, lebo ich mala už na druhý deň, pretože mi pri prepisovaní pomáhali Area, Gil a Margarétka. Vďaka baby. Takže v prvom čísle nášho časopisu vyšiel rozhovor s profesorom koní Éomérom.


Ako sa Vám učí tento predmet?
Výborne. Koho by nebavilo len sedieť na koni a jazdiť? (Gil)Aj keď sa občas vyskutné príšerne ťažké prípady. Až na jeden som všetky vyriešil.

O koho ide? (Gil?)
Ide o jednu druháčku, ktorú VŠETKY opakujem VŠETKY kone dovedú k jazeru alebo k rieketam zaerdžia, zdvhnú sa na zadné a ponad seba ju prehodia do vody. Naposledy to bola podľa nášho pána vrátnika pekná rybiška. Už som z toho zúfalý. Nikomu inému sa to tu nedeje, iba jej áno. Asi budem musieť zájsť po radu za Ilúvatarom. (lalaith)

Naozaj zaujímavé. A vymenili by ste si tento predmet s niekým iným?
Nikdy. Neprežil by som, keby som bol hoci len polhodinu od mojich priateľov. Ovládam aj ich reč. Ak by niekto chcel môžem ho učiť. Alebo žeby som požiadal o taký vyučovací predmet?

A posledná otázočka. Čo hovoríte na druhákov?
Druháci? Ááá! Najhoršia to trieda na škole. Minule som ich prichytil, ako lakovali všetky kone na červeno. Ževraj to preto, lebo neposlúchli tú druháčku (myslím, že všetci vieme o koho ide ). No už ste to videli?


Tak toto o nás povedal Éomer. Ten na nás ale nakydal, čo? A asi už aj viem prečo Gil kone zhadzujú zo sedla. Podľa mňa je to takto: tie kone musí k tej vode niečo tahať, asi tam vidia cukor alebo čo ( možno ich vždycky niekto začaruje), no a keď tam prídu, tak sa niečoho zľaknú a preto sa zaerdžia, zdvihnú sa na zadné a prehodia ju. Toľko toho si myslím ja, ale neviem, či je to pravda. V nasledujúcom čísle vyšiel rozhovor s učiteľom zemepisu, Faramirom. A tešte sa, čo sme viviedli jemu! A raz vám aj ukážem ako ten časák, vyzerá.